måndag 23 januari 2012

Många



23/365+1

192: Många




16 kommentarer:

  1. Det ser ut som massor med fåglar som trängs och tjattrar med varandra :)

    SvaraRadera
  2. Där fick jag allt titta en extra gång innan hjärnan tolkade rätt. Finurligt och fint fotat!

    SvaraRadera
  3. Fick fundera lite innan jag såg vad det var! Nog var det många alltid!

    SvaraRadera
  4. Älskar nära och mycket så att jag får lov att titta en extra gång för att hjärnan ska förstå vad det är ögonen tittar på.
    Bra, fiffigt och finurligt.

    SvaraRadera
  5. An beautiful structure is in your photo.
    Have a nice new week, Eva.

    SvaraRadera
  6. Fick titta en stund innan jag såg vad det var och visst är det många

    SvaraRadera
  7. Fint, trodde först det var små ljus, vi har liknande små i PartyLite..men så funderade jag och kom på att det måste vara långa ljus ju =)

    SvaraRadera
  8. OOh, läckert! O många är det.

    SvaraRadera
  9. ja tänk att allt blir tjusigt på bild...!!

    SvaraRadera