torsdag 1 mars 2012

Sten


61/365+1

288: Sten




11 kommentarer:

  1. Snyggt , snyggt där har du fått till ett foto värt att rama in och hänga på bästaste platsen i finaste rummet...
    Sten är så vackert, ska fota d i sommar och göra tavlor i relaxrummet har jag bestämt...
    så jag sparar detta tema till sommaren....annars får jag fota bastustenarna.... =D

    SvaraRadera
  2. Så vacker bild! Lavklädda stenar är så vackra!

    SvaraRadera
  3. Så härlig luftig bild trots att det är av sten! Otroligt vackert.

    SvaraRadera
  4. Snyggt staplade stenar du fångat in där!

    SvaraRadera
  5. Underbart snyggta stenar!!!

    SvaraRadera
  6. Oj, det var ett riktigt balansnummer att bygga detta.

    SvaraRadera
  7. Men vad har du/dom gjort? Så läcker din bild på den genombrutna stenmuren blev. Toppenbild!

    SvaraRadera
  8. WOW en så läcker bild och stenmur!!!

    SvaraRadera
  9. Jag har alltid gillat stena och dessa var så vackra

    SvaraRadera
  10. Får mig att tänka på "Faller i så faller a"
    Fin bild.

    SvaraRadera